Gün içinde "hocam" diye hitap eden kişilere denk geliyorum.
Otomatik olarak acaba R10 kullanıyorlar mı diye soruyorum.

Şu zamana kadar hiç kullanana denk gelmedim.

Siz tanımadığınız ama R10 kullanan birisine hiç denk geldiniz mi?