Konu
Hocam Diyen Herkese R10'u Sormak
04-09-2024, 23:20:07
#7
isagungor
valla bende yazarken arda kendimi sorguluyorum ama ağız alışkanlığı oldu ve bende büyük küçük olduğunu kestiremedğim için abi veya kardeşim yazmak yerine direk hocam yazıyorum ama uzun süre konuştuklarıma abi kardeşim diye hitap ediyorum...