valla bende yazarken arda kendimi sorguluyorum ama ağız alışkanlığı oldu ve bende büyük küçük olduğunu kestiremedğim için abi veya kardeşim yazmak yerine direk hocam yazıyorum ama uzun süre konuştuklarıma abi kardeşim diye hitap ediyorum...