Konu
Hocam Diyen Herkese R10'u Sormak
04-09-2024, 23:08:04
#3
Misafir
Çok garip bende her gün soruyorum kendime neden diye. Yazarken yazmamaya özen gösteriyorum ama alışkanlık olmuş cümle sonuna mutlaka ekleniyor 😂