Gün içinde "hocam" diye hitap eden kişilere denk geliyorum.
Otomatik olarak acaba R10 kullanıyorlar mı diye soruyorum.
Şu zamana kadar hiç kullanana denk gelmedim.
Siz tanımadığınız ama R10 kullanan birisine hiç denk geldiniz mi?
Hocam Diyen Herkese R10'u Sormak
17
●706
- 04-09-2024, 23:06:03
- 04-09-2024, 23:08:04Çok garip bende her gün soruyorum kendime neden diye. Yazarken yazmamaya özen gösteriyorum ama alışkanlık olmuÅŸ cümle sonuna mutlaka ekleniyor 😂Gelistirici ve muratgünhan bunu beÄŸendi.2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
- 04-09-2024, 23:08:31Bu sıkça yaşadığım durum. Sosyalden numarama ulaşıp hocam şu parça var mı diyene hep r10 mu diyorum, her daim anlamadım cevabını alıyorum.
- 04-09-2024, 23:10:43İETT'de yanımda oturan biri vardı, WhatsApp konuşmasına gözüm kaydı, 'hocam' diye hitap ediyordu. Daha sonra R10'a girip forumda dolaştı, ama kullanıcı adını sormadım
yol boyu forumda gezdi arkadaş güzel vakit geçirdi
- 04-09-2024, 23:11:58"Hocam" kelimesi forumlarda sık kullanılan bir öbek olsa da asıl patlama noktası üniversitelerdir. Hacettepe, ODTÜ öğrencileri viral hale getirdi diyebiliriz. "R10 üyesi misiniz?" yerine bu üniversiteleri sorun ☺
yol boyu forumda gezdi arkadaş güzel vakit geçirdi