İETT'de yanımda oturan biri vardı, WhatsApp konuşmasına gözüm kaydı, 'hocam' diye hitap ediyordu. Daha sonra R10'a girip forumda dolaştı, ama kullanıcı adını sormadım yol boyu forumda gezdi arkadaş güzel vakit geçirdi