• 04-09-2024, 23:23:07
    #10
    Kişisel Rütbe
    ben de çok sordum hatta birini @eyefive5; e bile benzettim aynı cümleleri kurdu abi dedim emin misin r10 kullanmadığına dedim o ne yiğenim dedi
  • 04-09-2024, 23:41:36
    #11
    Doğrudur hocam çok moda olmuş herkesin ağzında hocam dolaşıyor. Rahatsız edici olmaya başladı bazen müşterilerime aileme hocam diyorum tepkileride aynı bu konu yorumları gibi oluyor.
    İyi forumlar hocam.
  • 04-09-2024, 23:43:15
    #12
    En iyisi sanırım
    xmartogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam çok moda olmuş herkesin ağzında hocam dolaşıyor. Rahatsız edici olmaya başladı bazen müşterilerime aileme hocam diyorum tepkileride aynı bu konu yorumları gibi oluyor.
    İyi forumlar hocam.
    Saygılar hocam
  • 04-09-2024, 23:52:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    r10 ile alakası nedir?

    adıyla hitap etsen olmaz, tanımadığın birine "pardon", "hocam", "reis", "kral"

    ya da böyle


    https://youtu.be/0WC6Lj9wmME?si=Cq2tAbzba4FlL6qK
  • 05-09-2024, 00:04:51
    #14
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içinde "hocam" diye hitap eden kişilere denk geliyorum.
    Otomatik olarak acaba R10 kullanıyorlar mı diye soruyorum.

    Şu zamana kadar hiç kullanana denk gelmedim.

    Siz tanımadığınız ama R10 kullanan birisine hiç denk geldiniz mi?
    Ben yolda yürürken telefonda konulara bakıyordum bir arkadaş yol sordu bana o sırada telefonu görmüş herhalde r10 daymış o da sohbet muhabbet oldu öyle şans eseri
  • 05-09-2024, 01:32:05
    #15
    Üniversite öğrencileri de hocam diyor genelde özellikle ODTÜlüler
  • 05-09-2024, 04:12:23
    #16
    çok gördüm,internetle alakası olmayan kişilerdi genellikle.mesela ünide adanaya taşındım 2009 yılında,evin arkasındaki bakkal herkese hocam diyip dururdu.çogu insan garipsiyormuş hatda bunu,ben normal karşılayınca adam şaşırmıştı.4 yıl o evde kaldık işte kardeşimle,ikimizede hocam derdi bizde ona hocam derdik.şimdi düşünüyorumda,nedenini hiç sormadık ikimizde.hadi ben burdan alışmışım,o nerden alıştı acaba bak şimdi geldi aklıma
  • 13-09-2024, 19:12:46
    #17
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de çok sordum hatta birini @eyefive5; e bile benzettim aynı cümleleri kurdu abi dedim emin misin r10 kullanmadığına dedim o ne yiğenim dedi
    asla hocam ve hacı kelimelerini kullanmam ne burada ne reelde. Yerinde kullanılırsa güzel kelimeler ama gelişi güzel kullanılırsa itici oluyor.o arkadaş bunları demiştir belkide
  • 13-09-2024, 19:22:26
    #18
    Kişisel Rütbe
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asla hocam ve hacı kelimelerini kullanmam ne burada ne reelde. Yerinde kullanılırsa güzel kelimeler ama gelişi güzel kullanılırsa itici oluyor.o arkadaş bunları demiştir belkide
    Abi neredeyse aynı yazıları yazıyodunuz aklıma sen geldin