Hocam Diyen Herkese R10'u Sormak
17
●706
- 04-09-2024, 23:52:55Üyeliği durduruldur10 ile alakası nedir?
adıyla hitap etsen olmaz, tanımadığın birine "pardon", "hocam", "reis", "kral"
ya da böyle
https://youtu.be/0WC6Lj9wmME?si=Cq2tAbzba4FlL6qK - 05-09-2024, 00:04:51Ben yolda yürürken telefonda konulara bakıyordum bir arkadaş yol sordu bana o sırada telefonu görmüş herhalde r10 daymış o da sohbet muhabbet oldu öyle şans eseriGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2024, 01:32:05Üniversite öğrencileri de hocam diyor genelde özellikle ODTÜlüler
- 05-09-2024, 04:12:23çok gördüm,internetle alakası olmayan kişilerdi genellikle.mesela ünide adanaya taşındım 2009 yılında,evin arkasındaki bakkal herkese hocam diyip dururdu.çogu insan garipsiyormuş hatda bunu,ben normal karşılayınca adam şaşırmıştı.4 yıl o evde kaldık işte kardeşimle,ikimizede hocam derdi bizde ona hocam derdik.şimdi düşünüyorumda,nedenini hiç sormadık ikimizde.hadi ben burdan alışmışım,o nerden alıştı acaba bak şimdi geldi aklıma
- 13-09-2024, 19:12:46asla hocam ve hacı kelimelerini kullanmam ne burada ne reelde. Yerinde kullanılırsa güzel kelimeler ama gelişi güzel kullanılırsa itici oluyor.o arkadaş bunları demiştir belkideSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2024, 19:22:26Abi neredeyse aynı yazıları yazıyodunuz aklıma sen geldineyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

