r10 ile alakası nedir?

adıyla hitap etsen olmaz, tanımadığın birine "pardon", "hocam", "reis", "kral"

ya da böyle


https://youtu.be/0WC6Lj9wmME?si=Cq2tAbzba4FlL6qK