çok gördüm,internetle alakası olmayan kişilerdi genellikle.mesela ünide adanaya taşındım 2009 yılında,evin arkasındaki bakkal herkese hocam diyip dururdu.çogu insan garipsiyormuş hatda bunu,ben normal karşılayınca adam şaşırmıştı.4 yıl o evde kaldık işte kardeşimle,ikimizede hocam derdi bizde ona hocam derdik.şimdi düşünüyorumda,nedenini hiç sormadık ikimizde.hadi ben burdan alışmışım,o nerden alıştı acaba bak şimdi geldi aklıma