Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gün içinde "hocam" diye hitap eden kişilere denk geliyorum.
Otomatik olarak acaba R10 kullanıyorlar mı diye soruyorum.

Şu zamana kadar hiç kullanana denk gelmedim.

Siz tanımadığınız ama R10 kullanan birisine hiç denk geldiniz mi?
Ben yolda yürürken telefonda konulara bakıyordum bir arkadaş yol sordu bana o sırada telefonu görmüş herhalde r10 daymış o da sohbet muhabbet oldu öyle şans eseri