Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de çok sordum hatta birini @eyefive5; e bile benzettim aynı cümleleri kurdu abi dedim emin misin r10 kullanmadığına dedim o ne yiğenim dedi
asla hocam ve hacı kelimelerini kullanmam ne burada ne reelde. Yerinde kullanılırsa güzel kelimeler ama gelişi güzel kullanılırsa itici oluyor.o arkadaş bunları demiştir belkide