eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asla hocam ve hacı kelimelerini kullanmam ne burada ne reelde. Yerinde kullanılırsa güzel kelimeler ama gelişi güzel kullanılırsa itici oluyor.o arkadaş bunları demiştir belkide
Abi neredeyse aynı yazıları yazıyodunuz aklıma sen geldin