Payoneer kart ile kendi paramı fiziksel dolar olarak çekiyorum. En son %5'di ama bu ay %8 olmuş inanılmaz bir oran
Bu konuda birşey yapılabilir mi yada daha iyi banka yöntem bulan var mı?
%8 gerçekten soygun gibi bir komisyon
TEB döviz çekim komisyon oranını %5'den %8'e çekmiş
10
●502
- 22-08-2024, 21:26:03
- 22-08-2024, 21:46:09nasıl yani, 1000 dolar çekiyorsun ama sana 920 dolar mı veriyorlar?
- 22-08-2024, 22:41:541000 dolar çekiyorsun 80 dolar ücret alıyor yani 1080 dolarFantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 12:21:4215 ağustos'da güncellenmiş %5 olan %8 olmuş.
https://prnt.sc/EtlapEFGO3No
Ağustos ayı başında TEB ATM'den 1750 çekim yapmıştım banka hiç kesinti yapmamıştı. - 23-08-2024, 16:59:19Yazıklar olsun. Başka banka var mı acaba daha düşük olan? Bilgisi olan var mıRadyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 19:13:50Bir payo kartı çıkartın
Alışverişlerde kullanın hocam.
ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum. - 23-08-2024, 19:41:39Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 19:44:23Teşekkür ederim. Çok kötü nedir bu oran ya inanılmaz yüksekRadyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kart var onunla çekiyorum nakit dövizi ATM'denandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle haklısınız oran korkunç yüksektolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
