MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıklar olsun. Başka banka var mı acaba daha düşük olan? Bilgisi olan var mı
Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.