Bir payo kartı çıkartın
Alışverişlerde kullanın hocam.

ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum.