• 22-08-2024, 21:26:03
    #1
    Payoneer kart ile kendi paramı fiziksel dolar olarak çekiyorum. En son %5'di ama bu ay %8 olmuş inanılmaz bir oran

    Bu konuda birşey yapılabilir mi yada daha iyi banka yöntem bulan var mı?

    %8 gerçekten soygun gibi bir komisyon
  • 22-08-2024, 21:46:09
    #2
    nasıl yani, 1000 dolar çekiyorsun ama sana 920 dolar mı veriyorlar?
  • 22-08-2024, 22:41:54
    #3
    Fantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani, 1000 dolar çekiyorsun ama sana 920 dolar mı veriyorlar?
    1000 dolar çekiyorsun 80 dolar ücret alıyor yani 1080 dolar
  • 23-08-2024, 12:21:42
    #4
    15 ağustos'da güncellenmiş %5 olan %8 olmuş.
    https://prnt.sc/EtlapEFGO3No

    Ağustos ayı başında TEB ATM'den 1750 çekim yapmıştım banka hiç kesinti yapmamıştı.
  • 23-08-2024, 16:59:19
    #5
    Radyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 ağustos'da güncellenmiş %5 olan %8 olmuş.
    https://prnt.sc/EtlapEFGO3No

    Ağustos ayı başında TEB ATM'den 1750 çekim yapmıştım banka hiç kesinti yapmamıştı.
    Yazıklar olsun. Başka banka var mı acaba daha düşük olan? Bilgisi olan var mı
  • 23-08-2024, 18:59:29
    #6
    Banka ne yapıyor ki paranın %10'una çöküyor. Parayı elden mi getiriyor
    Alışveriş için kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz, ben alan adı masraflarım için kullanıyorum kesinti %1.
  • 23-08-2024, 19:13:50
    #7
    Bir payo kartı çıkartın
    Alışverişlerde kullanın hocam.

    ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
    O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum.
  • 23-08-2024, 19:41:39
    #8
    MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıklar olsun. Başka banka var mı acaba daha düşük olan? Bilgisi olan var mı
    Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.
  • 23-08-2024, 19:44:23
    #9
    Radyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.
    Teşekkür ederim. Çok kötü nedir bu oran ya inanılmaz yüksek

    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir payo kartı çıkartın
    Alışverişlerde kullanın hocam.

    ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
    O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum.
    Kart var onunla çekiyorum nakit dövizi ATM'den

    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka ne yapıyor ki paranın %10'una çöküyor. Parayı elden mi getiriyor
    Alışveriş için kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz, ben alan adı masraflarım için kullanıyorum kesinti %1.
    Kesinlikle haklısınız oran korkunç yüksek