Radyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.
Teşekkür ederim. Çok kötü nedir bu oran ya inanılmaz yüksek

androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir payo kartı çıkartın
Alışverişlerde kullanın hocam.

ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum.
Kart var onunla çekiyorum nakit dövizi ATM'den

tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka ne yapıyor ki paranın %10'una çöküyor. Parayı elden mi getiriyor
Alışveriş için kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz, ben alan adı masraflarım için kullanıyorum kesinti %1.
Kesinlikle haklısınız oran korkunç yüksek