Kontrol ettim bir çok bankayı %8 altında kesinti yapan kalmamış. Zaten çoğunun ATMsinde dovizde bulunmuyor.
Teşekkür ederim. Çok kötü nedir bu oran ya inanılmaz yüksek
Bir payo kartı çıkartın
Alışverişlerde kullanın hocam.
ben 50 dolar akbank hesabıma çekmiştim 27 dolarına çökmüştü akbank
O günden sonra akbank ile hiçbir şekilde çalışmıyorum.
Kart var onunla çekiyorum nakit dövizi ATM'den
Banka ne yapıyor ki paranın %10'una çöküyor. Parayı elden mi getiriyor

Alışveriş için kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz, ben alan adı masraflarım için kullanıyorum kesinti %1.
Kesinlikle haklısınız oran korkunç yüksek