Payoneer kart ile kendi paramı fiziksel dolar olarak çekiyorum. En son %5'di ama bu ay %8 olmuş inanılmaz bir oran

Bu konuda birşey yapılabilir mi yada daha iyi banka yöntem bulan var mı?

%8 gerçekten soygun gibi bir komisyon