• 20-07-2024, 14:07:04
    #37
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız senden şu ankini işini bırakmanı istese bırakcak mıydın. kız haklı, 1 yıl çöpe gitmiş.barışma yolu açıksa barışırdım.insanların bıraktıkları boşluklar kolay dolmaz.gelen gideni aratır.
    Çok ta güvenmiyordum açıkçası hocam. Barışma ihtimali var yinede ama ben istemiyorum.
  • 20-07-2024, 18:11:39
    #38
    Hocam kız size uygun değilmiş. Ayrılık kararı doğru olmuş. Bir insanı olduğu gibi kabul edemiyorsak, hayatımıza da almamalıyız bence. Değiştirmeye çalıştığınız her şey değişse bile sorun olarak karşınıza çıkmaya devam eder.
  • 20-07-2024, 23:28:15
    #39
    Bir tercih yapılmış ve kayıp etmişsiniz hocam.
    demekki dışarıdaki ilgi daha ağır basıyor.
    yolunuza bakmanızı öneririm veya kız arkadaşınızla evlendiğiniz zaman reels videoları çekersiniz (Denk geldiğimde en çok sinir olduğum videolar)

    Şunuda eklemek isterim. Düğüne 15 gün kala sosyal medya hesabından dolayı evliliği iptal olan arkadaşımı da biliyorum. Yani hesabı kapattıramazsınız.
  • 21-07-2024, 23:48:10
    #40
    Kötü hissetmeniz yanlış bir karar olduğunu göstermez. İçinize sinmeyen bir şey ileride kendine karşı saygını kaybetmene veya huzurunu bozmana yol açabilirdi. Senin ilgine muhtaç değilim şeklinde davranışı seni daha çok yıpratabilirdi. Geçmiş olsun arkadaşım.
  • 22-07-2024, 07:45:44
    #41
    echtrpro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü hissetmeniz yanlış bir karar olduğunu göstermez. İçinize sinmeyen bir şey ileride kendine karşı saygını kaybetmene veya huzurunu bozmana yol açabilirdi. Senin ilgine muhtaç değilim şeklinde davranışı seni daha çok yıpratabilirdi. Geçmiş olsun arkadaşım.
    Aynen hocam. Alıştığın şeyi bitirmek kolay değil ama, zamanla öğreniyorsun.
  • 09-09-2024, 12:15:31
    #42
    bitirmek ahhh şu karar ve ızdırap insanı kemiriyor hocam, kız seviyor olabilir ama kötülemek istemem, kadınlar istediği kadar aşığım desin hep seçenek oluyoruz sen olmazsan bir başkası var, ne yazık ki erkekler böyle değil çünkü kadınlar için seçenek çok fazla erkek rağbeti çok fazla, ya kriterime uyarsın yada gidersin tarzında yaşıyorlar, üzgünüm ama sosyal medya gelir kapısı olabilir ama bir çok kadın için ilgi makinesi yani ölseler bile orada kendilerini gösterecekler, bunun uğruna bir çok şeyi yakıyorlar ve arkalarına dönüp bakmıyorlar, çünkü ileride onları bekleyen başka erkekler var. sizin sevdiğiniz kadın için demedim bunu ama acı gerçekler. şu zamanda tamamen para erkekte
  • 09-09-2024, 13:31:48
    #43
    Yanlış karar olmakla beraber güven hissetmediğinizi hissettiğiniz an her şey biter. Güvensizlik Her zaman içinizi yiyecektir, ileri de başka problemleri açacak. Bazen yanlış olsa bile kabullenmemiz gerek, bazı şeyler istemesekte biter geçer gider.
  • 09-09-2024, 13:32:53
    #44
    Sosyal medyadan para kazanıyorsa eğer sosyal medyayı kapat demek doğru olmaz.
    Kız için hayırlısı olmuş, sizede tavsiyem bir insanla duygusal bir ilişki yaşıyorsanız şart koşmayın olduğu gibi kabul edemiyorsanız ayrılın.
  • 09-09-2024, 13:42:57
    #45
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitirmek ahhh şu karar ve ızdırap insanı kemiriyor hocam, kız seviyor olabilir ama kötülemek istemem, kadınlar istediği kadar aşığım desin hep seçenek oluyoruz sen olmazsan bir başkası var, ne yazık ki erkekler böyle değil çünkü kadınlar için seçenek çok fazla erkek rağbeti çok fazla, ya kriterime uyarsın yada gidersin tarzında yaşıyorlar, üzgünüm ama sosyal medya gelir kapısı olabilir ama bir çok kadın için ilgi makinesi yani ölseler bile orada kendilerini gösterecekler, bunun uğruna bir çok şeyi yakıyorlar ve arkalarına dönüp bakmıyorlar, çünkü ileride onları bekleyen başka erkekler var. sizin sevdiğiniz kadın için demedim bunu ama acı gerçekler. şu zamanda tamamen para erkekte
    çok haklısın hocam