bitirmek ahhh şu karar ve ızdırap insanı kemiriyor hocam, kız seviyor olabilir ama kötülemek istemem, kadınlar istediği kadar aşığım desin hep seçenek oluyoruz sen olmazsan bir başkası var, ne yazık ki erkekler böyle değil çünkü kadınlar için seçenek çok fazla erkek rağbeti çok fazla, ya kriterime uyarsın yada gidersin tarzında yaşıyorlar, üzgünüm ama sosyal medya gelir kapısı olabilir ama bir çok kadın için ilgi makinesi yani ölseler bile orada kendilerini gösterecekler, bunun uğruna bir çok şeyi yakıyorlar ve arkalarına dönüp bakmıyorlar, çünkü ileride onları bekleyen başka erkekler var. sizin sevdiğiniz kadın için demedim bunu ama acı gerçekler. şu zamanda tamamen para erkekte