• 19-07-2024, 20:38:34
    #10
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın olacak çocuklarınızı düşününce aslında çok kolay olacak yüzlerine bile bakamazsınız bu durumda aileyi paramparça eder bu meseleler kıskanmakta da çok haklısınız
    Bu tür kadınların bir kişiyi sonuna kadar sevdiğini hiç görmedim. Çünki her zaman ilgi odağı bu tür kişiler
  • 19-07-2024, 20:39:48
    #11
    İlişkiye başladığında sosyal medya fenomeni değil miydi? Hatalısın.
  • 19-07-2024, 20:40:25
    #12
    Sosyal medya fenomeni derken içerik üretici miydi yoksa canlı yayın mı bilmiyorum da ikisi farklı ve zor kulvarlar. Ortasını bulamadıysanız en doğru karar olmuş. Sonuçta oda sosyal medyadan para kazanıyor ve belli bir kitlesi vardır illa ki.
  • 19-07-2024, 20:40:33
    #13
  • 19-07-2024, 20:40:40
    #14
    Doğru karar
  • 19-07-2024, 20:40:41
    #15
    Mtg18100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlişkiye başladığında sosyal medya fenomeni değil miydi? Hatalısın.
    Daha sonra kıskançlık yarandı.
  • 19-07-2024, 20:41:13
    #16
    Bu ne hocam herkes ilişki konuları açıyor böyle
  • 19-07-2024, 20:43:33
    #17
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış karar olduğunu düşünüyorum. Karşındaki insanı seviyorsan onu ona göre kabul edersin. Sana karşı bir yanlışı yazıklarına göre olmamış. Kendin söylüyorsun Sosyal Medya Fenomeni diye. Kendi işini yapıyor ve belli ki bundan gelir elde edip mutlu oluyor. Ona saygı duyup arkasında olacağınıza kıskanıp işini bırak, bundan mutlu olma demişsiniz. O sizin zor zamanlarınızda yanında olup desteklerken siz normal gününde kötülüğünü ister gibi davranmışsınız.

    Ek olarak kadınlar ayrıldıktan sonra küçük oyunlar oynamayı severler. Sizin kıskanmanız için yazmanız için fotoğrafı paylaşmıştır. Nasıl olsa görüceksiniz diye gözünüze sokmaya çalışıyordur.

    Dün gece 3 dakikalık ses attı video attı, mesajı okudum dinledim hiçbir dönüş yapmadım. Kadınlar kendine bile çiçek alır kıskandırmak için.
  • 19-07-2024, 20:44:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun.