echtrpro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü hissetmeniz yanlış bir karar olduğunu göstermez. İçinize sinmeyen bir şey ileride kendine karşı saygını kaybetmene veya huzurunu bozmana yol açabilirdi. Senin ilgine muhtaç değilim şeklinde davranışı seni daha çok yıpratabilirdi. Geçmiş olsun arkadaşım.
Aynen hocam. Alıştığın şeyi bitirmek kolay değil ama, zamanla öğreniyorsun.