Konu
1 yıllık iyi giden ilişkiyi bitirdim.
20-07-2024, 18:11:39
#38
stronger17
Hocam kız size uygun değilmiş. Ayrılık kararı doğru olmuş. Bir insanı olduğu gibi kabul edemiyorsak, hayatımıza da almamalıyız bence. Değiştirmeye çalıştığınız her şey değişse bile sorun olarak karşınıza çıkmaya devam eder.