Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kız senden şu ankini işini bırakmanı istese bırakcak mıydın. kız haklı, 1 yıl çöpe gitmiş.barışma yolu açıksa barışırdım.insanların bıraktıkları boşluklar kolay dolmaz.gelen gideni aratır.
Çok ta güvenmiyordum açıkçası hocam. Barışma ihtimali var yinede ama ben istemiyorum.