Egemircey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ha, işte şimdi eş ve çocuk da soy bağından vazgeçebilir.
Yani oğul babasını ''kabul etmeyebilir'' kısaca.
Ben şahsen bunu asimilasyon olarak görmekteyim.
SSCB zamanında doğdum büyüdüm ama hamdolsun ki ne dinimden ne dilimden ne geçmişimden vazgeçmedim. Bu aileden gelen bir şeydir.
Ama bu şekilde kanunların demokrasi adı altında olması bana göre yanlıştır.
Belki bir şeyleri anlamıyor olabilirim. Belki böyle olması daha doğrudur.
Ama benim kafam bunu algılayamıyor.
ozgunozakyildiz ve veabiz bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.