Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haberleri izledim ona üzüldüm
Başka derdimiz serimiz yokmuş gibi kalkmış düzenleme ettikleri maddeye bakın.

Ne bileyim.
Ben daha çok caydırıcı cezaların olacağını bekliyordum. Ama böyle şeyler görünce içim karardı.
Maalesef size katılmıyorum.. Suçu, suçluyu cezaları artırarak caydıramazsınız. Öyle bir mekanizma çalışıyor olsaydı, Amerika'da sakız bile çalmazlardı...
Önce toplumu rehabilite etmelisiniz; eğitim ile.. Tek başına yeterli mi? Hayır.. Mesleki cazibeler ortaya koymalısınız.. ki herkes işini yaparken kazandığı para ile kaliteli yaşam standartını yakalayabilsin..
Bunlar ve bir çok detaya sahip iyileştirmeler ile toplum kazandığı refah ile suçu aklından bile geçirmez..
Peki, bizim ülkemizde durum ne? 17bin tl asgari ücretle 2 çocuk sahibi insana geçin dersen.. Bir de üstüne suçu meslek haline getirmiş kişilerin rahat yaşantısını gözüne sokarsan.. İşte o insan bulamadığı yerde çalar, çırpar... Kimse kusura bakmasın.. Gerçekler bunlar..