Hocam Neden Beklentiye Girdiniz Burası Türkiye Rahatlayın ve Qatar Airways'den EU yada USA Biletlerine Bakın Bu Maçta Karşılıklı Gol Olmayacak Kupon Yanmadan Kurtarın Kendinizi 🚬
Emin olun hem USA hem bir kaç diğer Avrupa ülkesine çok kolay gidip geliyorum.
Ama orası benim yurdum değildir.
Gezmek görmek için elbette gidilir. Gidilmeli de.
Benim sorunum ülkemin güllük gülüstanlık olamaması. Buna hiç bir engel yok aslında.
Her bir şeyimiz de vardır.
Gitmek en kolay çözüm.
Ben gidemem. Bu yaştan sonra yeni hayat kurmaya da takatim yok hevesim de yok.
Ama gençlerimizin, içinde benim de çocuklarımın her geçen gün filizlenen, güzelliklerle dolu, mutlu ve huzurlu hayat süren burayı istiyorum. Elin avrupalısını veya amerikalısını değil.
10 asırdan çok tarihe sahip olan biz neden 350 yıllık tarihi olanlara hasretle bakmalıyız? Adama bu koyuypor işte.