• 14-07-2024, 13:16:41
    #1
    Merhaba son zamanlarda artan bu imei muhabbetlerinin 15-16 yaşında ki çocuk bile illegal olduğunu anlar.
    r10 da sosyal medya da hesap kapatma gibi durumlar yasak diye nitelendirilip, konu silinmesi gibi işlemler yapılırken burada kişiler

    Imei bayiliği adı altında illegal yöntemlerle kişilerin cihazlarını aktif etmesi ne kadar doğrudur ?
    Ve bu kişilerin BTK şikayetini bizzat yapılmasının önünde duran engel nedir?

    r10 gibi Türkiye’nin önde gelen sitesinde bu gibi olayların duyulması hem R10 un kurumsal kimliğine hem de üyelere karşı olumsuz etkiler yaratmaktadır. Gereğinin yapılmasını tüm üyeler adına arz ve talep ederim.
  • 14-07-2024, 13:20:01
    #2
    Katılıyorum ve destekliyorum.
    • baznx
    baznx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-07-2024, 13:21:48
    #3
    Konu başlığı hoş değil, sizce veriyor mu?
    Bahsettiğiniz konulardan birini report ettiniz mi hiç daha önce?
  • 14-07-2024, 13:21:54
    #4
    İnsanlar kolaya kaçmak için illegal yoldan yaptırıyor maalesef ki, kayıt yaptırmak istese 30.000tl ama 200tlye 2 aylık uzattırabiliyor insan ister istemez illegale düşüyor
  • 14-07-2024, 13:22:36
    #5
    themeforest'taki 2k ve lisanslı temaları 500 TL'ye satanlar var. Bi tık engelleyemiyolar gibi.
  • 14-07-2024, 13:24:01
    #6
    niye illegal olsun ki ?

    telefonun özelliğinde esim var ee bu açığı devlet kapatmayınca illegal mi oluyor ?

    illegal olması için o açığın olmayıp illegal şekilde yapılması gerekiyor adam esim alıp istediği yabancı firmadan ekleyebilir ve telefonunu uzatabilir bu yasal hakkı benim gördüğüm burdan o sizin gördüğünüz nedir ?
  • 14-07-2024, 13:25:06
    #7
  • 14-07-2024, 13:27:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İllegallik bir durum yok hocam. İtalya'da hukuk eğitimi alan biri olarak söyleyebilirim ki bu konu da düzenleme olmadığı sürece İllegal bir durum söz konusu değil. Arkadaşında dediği gibi e-sim özelliği olan cihazlarda böyle bir işlem imkanının tanınması durumu illegalleştirmemeli.
  • 14-07-2024, 13:28:53
    #9
    Growth Manager
    illegalizm nasıl dönüyor imeide bilmiyorum ama zaten sıkıntı olsa yasaklanırdı diye düşünüyorum