niye illegal olsun ki ?

telefonun özelliğinde esim var ee bu açığı devlet kapatmayınca illegal mi oluyor ?

illegal olması için o açığın olmayıp illegal şekilde yapılması gerekiyor adam esim alıp istediği yabancı firmadan ekleyebilir ve telefonunu uzatabilir bu yasal hakkı benim gördüğüm burdan o sizin gördüğünüz nedir ?