İllegallik bir durum yok hocam. İtalya'da hukuk eğitimi alan biri olarak söyleyebilirim ki bu konu da düzenleme olmadığı sürece İllegal bir durum söz konusu değil. Arkadaşında dediği gibi e-sim özelliği olan cihazlarda böyle bir işlem imkanının tanınması durumu illegalleştirmemeli.