Merhaba son zamanlarda artan bu imei muhabbetlerinin 15-16 yaşında ki çocuk bile illegal olduğunu anlar.
r10 da sosyal medya da hesap kapatma gibi durumlar yasak diye nitelendirilip, konu silinmesi gibi işlemler yapılırken burada kişiler
Imei bayiliği adı altında illegal yöntemlerle kişilerin cihazlarını aktif etmesi ne kadar doğrudur ?
Ve bu kişilerin BTK şikayetini bizzat yapılmasının önünde duran engel nedir?
r10 gibi Türkiyenin önde gelen sitesinde bu gibi olayların duyulması hem R10 un kurumsal kimliğine hem de üyelere karşı olumsuz etkiler yaratmaktadır. Gereğinin yapılmasını tüm üyeler adına arz ve talep ederim.