• 25-06-2024, 16:06:29
    #19
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe dönüş davası açın. Diğer türlü davalar iş akdinin sonlandırılmasıyla sonuçlanır. Sendika temsilcisiyle de görüşün. Varsa gerçek bir suç zaten mahkemede belli olacaktır.
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir mağazaya gönderirler. Kanıt yoksa zaten seve seve çalıştıracaklar. Başka dava açmanızı önermiyorum herşey belli olana kadar.
    https://tezkoopis.org buradan ulaşabilirsiniz.
    Hocam her şey belli olana kadar derken neyi kast ettiniz? Zaten çıkışımı veriyorlar.
  • 25-06-2024, 16:08:45
    #20
    mertcanytk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her şey belli olana kadar derken neyi kast ettiniz? Zaten çıkışımı veriyorlar.
    Haksız yere çıkış vermişlerse diye yazmıştım. İşe dönüş davasını açıp akışına bırakın
  • 25-06-2024, 16:16:23
    #21
    işe iade davası açabilirsin.
    zaten onlar seni işe almayacak o sebeple sana tazminat verecek ve uzlaşmış olacaksınız.

    olması gereken bu.
    tabi hırsızlık yapmadıysan ayrıca dava açmanı öneririm
  • 25-06-2024, 16:19:09
    #22
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işe iade davası açabilirsin.
    zaten onlar seni işe almayacak o sebeple sana tazminat verecek ve uzlaşmış olacaksınız.

    olması gereken bu.
    tabi hırsızlık yapmadıysan ayrıca dava açmanı öneririm
    Bahsettiğiniz tazminat ne kadar olur bir fikriniz var mı? Ayrıca hırsızlık yapmadım hocam asla yapacağım bir şey değil. Benim merak ettiğim konu, haksız yere bana hırsız suçlaması yapmaları ve bunun için dava açıp açamayacağım üzerine
  • 25-06-2024, 16:22:43
    #23
    mertcanytk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz tazminat ne kadar olur bir fikriniz var mı? Ayrıca hırsızlık yapmadım hocam asla yapacağım bir şey değil. Benim merak ettiğim konu, haksız yere bana hırsız suçlaması yapmaları ve bunun için dava açıp açamayacağım üzerine
    İşe dönüş kazanırsanız zaten haksız oldukları ortaya çıkacaktır. Tazminatla gönderirler fakat bu ne kadar olur mahkeme karar verir. Normal şartlarda 4 ay çalışmışsınız tazminat pek tatmin edici olmaz. Mahkeme migrosu suçlu bulursa daha fazla tazminata çarptırabilir.
  • 25-06-2024, 16:22:53
    #24
    mertcanytk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz tazminat ne kadar olur bir fikriniz var mı? Ayrıca hırsızlık yapmadım hocam asla yapacağım bir şey değil. Benim merak ettiğim konu, haksız yere bana hırsız suçlaması yapmaları ve bunun için dava açıp açamayacağım üzerine
    Dostum,
    Mevzu tazminat olmamalı işten çıkarılma kodu alacağın üç kuruştan daha önemli.Hırsızlık kodu yazsalar ne yapacaksın kim sana iş verecek bir daha ?
    kendini aklaman lazım

    haksızlık yaptılar diyorsun ya onun üzerine gitmen lazım burada para değil itibar önemli. işe iade mahkemesi bunun için

    ayrıca hukuk savaşı yine verip iftira kısmında kendini aklamalısın.

    iş mahkemesi ve bireysel dava olarak ilerlemelisin.
  • 25-06-2024, 16:29:36
    #25
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum,
    Mevzu tazminat olmamalı işten çıkarılma kodu alacağın üç kuruştan daha önemli.Hırsızlık kodu yazsalar ne yapacaksın kim sana iş verecek bir daha ?
    kendini aklaman lazım

    haksızlık yaptılar diyorsun ya onun üzerine gitmen lazım burada para değil itibar önemli. işe iade mahkemesi bunun için

    ayrıca hukuk savaşı yine verip iftira kısmında kendini aklamalısın.

    iş mahkemesi ve bireysel dava olarak ilerlemelisin.
    Hocam zaten peşinde olduğum şey para değil. Bu tarz bir suçlamayla sizin de dediğiniz gibi belki hayatımla oynadılar, onurumla oynadılar. Bu tarz hırsız suçlamaları bu kadar basit olmamalı. Dava açma ve mahkeme konusunda hiç bilgim yok. Nasıl yaparım ne ederim bir fikriniz var mı?
  • 25-06-2024, 16:44:45
    #26
    mertcanytk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten peşinde olduğum şey para değil. Bu tarz bir suçlamayla sizin de dediğiniz gibi belki hayatımla oynadılar, onurumla oynadılar. Bu tarz hırsız suçlamaları bu kadar basit olmamalı. Dava açma ve mahkeme konusunda hiç bilgim yok. Nasıl yaparım ne ederim bir fikriniz var mı?
    en yakın Adliye'ye giderek süreci başlatabilirsiniz.

    Gerekli yönlendirmeleri görevli arkadaşlar yapacaktır.
  • 25-06-2024, 17:03:08
    #27
    Kurumsal firmalar yaş yere yatmaz,
    Hırsızlık çok ağır bir itham, kendinizden eminseniz hemen dava açın ve kendinizi temize çıkarın.
    Büyük kurumsal firmalarda yada devlet işlerinde tekrar çalışamaz hayatınızı karatirsiniz.