işe iade davası açabilirsin.
zaten onlar seni işe almayacak o sebeple sana tazminat verecek ve uzlaşmış olacaksınız.

olması gereken bu.
tabi hırsızlık yapmadıysan ayrıca dava açmanı öneririm