Dostum,
Mevzu tazminat olmamalı işten çıkarılma kodu alacağın üç kuruştan daha önemli.Hırsızlık kodu yazsalar ne yapacaksın kim sana iş verecek bir daha ?
kendini aklaman lazım
haksızlık yaptılar diyorsun ya onun üzerine gitmen lazım burada para değil itibar önemli. işe iade mahkemesi bunun için
ayrıca hukuk savaşı yine verip iftira kısmında kendini aklamalısın.
iş mahkemesi ve bireysel dava olarak ilerlemelisin.
Hocam zaten peşinde olduğum şey para değil. Bu tarz bir suçlamayla sizin de dediğiniz gibi belki hayatımla oynadılar, onurumla oynadılar. Bu tarz hırsız suçlamaları bu kadar basit olmamalı. Dava açma ve mahkeme konusunda hiç bilgim yok. Nasıl yaparım ne ederim bir fikriniz var mı?