fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işe iade davası açabilirsin.
zaten onlar seni işe almayacak o sebeple sana tazminat verecek ve uzlaşmış olacaksınız.

olması gereken bu.
tabi hırsızlık yapmadıysan ayrıca dava açmanı öneririm
Bahsettiğiniz tazminat ne kadar olur bir fikriniz var mı? Ayrıca hırsızlık yapmadım hocam asla yapacağım bir şey değil. Benim merak ettiğim konu, haksız yere bana hırsız suçlaması yapmaları ve bunun için dava açıp açamayacağım üzerine