mertcanytk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz tazminat ne kadar olur bir fikriniz var mı? Ayrıca hırsızlık yapmadım hocam asla yapacağım bir şey değil. Benim merak ettiğim konu, haksız yere bana hırsız suçlaması yapmaları ve bunun için dava açıp açamayacağım üzerine
Dostum,
Mevzu tazminat olmamalı işten çıkarılma kodu alacağın üç kuruştan daha önemli.Hırsızlık kodu yazsalar ne yapacaksın kim sana iş verecek bir daha ?
kendini aklaman lazım

haksızlık yaptılar diyorsun ya onun üzerine gitmen lazım burada para değil itibar önemli. işe iade mahkemesi bunun için

ayrıca hukuk savaşı yine verip iftira kısmında kendini aklamalısın.

iş mahkemesi ve bireysel dava olarak ilerlemelisin.