İşe dönüş davası açın. Diğer türlü davalar iş akdinin sonlandırılmasıyla sonuçlanır. Sendika temsilcisiyle de görüşün. Varsa gerçek bir suç zaten mahkemede belli olacaktır.
Başka bir mağazaya gönderirler. Kanıt yoksa zaten seve seve çalıştıracaklar. Başka dava açmanızı önermiyorum herşey belli olana kadar.
https://tezkoopis.org buradan ulaşabilirsiniz.
Hocam her şey belli olana kadar derken neyi kast ettiniz? Zaten çıkışımı veriyorlar.