• 16-06-2024, 02:00:43
    #1
    Selam olsun,

    Şikayetim var müdavimi olarak elbette kendi görüşlerim var ama istikamet belirtmemek adına ben kendi düşüncelerimi yazmayacağım.
    Şikayetim var bölümündeki şikayetleri okuduğunuzda sizce şikayetlerin temel nedeni nedir? ağırlıklı hangi sektörler şikayet konusunda konu oluyor?
    Kişi ismi vermeyelim amaç kişiler değil.

    Benim gördüğüm temel 3 4 neden şikayetlerin %90 oranını oluşturuyor.
    Sizin tespitleriniz nelerdir?

    Tek derdin bu mudur? Bu sorunun amacı safi merak değildir başka gizli bir amacım bulunmakta.
  • 16-06-2024, 02:04:36
    #2
    Özellikle düşük ücretli işlerde ücreti alıp ortadan kaybolanlar ağırlıklı sorunu oluşturuyor. Sonrasında ödemeyi yapmayanlar geliyor ama genellikle ilk söylediğim geçerli. İşi yapanın hizmeti veya verdiği işi geri çekme jokeri olduğu için mağduriyet riski daha az. Ama üç kuruş tutar için rezil olmayı göze alabilen çokca arkadaş var maalesef.
  • 16-06-2024, 02:09:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normal şikayet bölümünde yorum yapılamıyor ama hosting şikayetlerinde bir şey dikkatimi çekiyor.
    X üye şikayet konusu açıyor. Alta konuyla alakasız başka üyeler "siteden destek talebi açtın mı" yaziyorlar. Veya günlerdir firmadan cevap alamamış üye şikayet konusu acinca firma basmakalıp bir cevap veriyor ve bu cevap onlarca beğeni alıyor.
    Diğer bir konu şikayet konularının silinmesi. İleride iz bırakmak için şikayet konularında haksız gördüğüm veya konuyu manupile eden uyeleri engelliyorum.
  • 16-06-2024, 02:32:29
    #4
    Kurumsal üyeliklerin %60 70 civarı şikayet konusu oluyor ve geneli işini düzgün yapmadığı şikayeti ve iade gibi süreçlerlde oyalama yaptıkları için şikayet ediliyor. Açıkcası kurumsal üyeliğe sahip insanlarla normal üyeliğe sahip insanlar arasında artık ticaret yaparken hiç bir fark görmüyorum. Aksine kurumsallar insanları bekletip mağdur etseler dahi şikayetleri profilinden siliniyor. Hatta ve hatta instagram hesabı aldığım forumda çok kurumsal bir isim bana çalıntı hesap sattı ve 1 hafta mağdur ettiği halde profilinden - trade puanı ve konuyu kaldırdılar. r10da tek problem olarak gördüğüm konu bu onun dışında mükemmel. r10 yönetimi ve coşkun hocadan bu konularla ilgili çalışma bekliyorum. Normal bir üye dolandırsa oyalasa veya mağdur etse beklenen bir durum ama kurumsallar yaptığında direkt sitenin imajını zedeliyorlar. Farklı yaptırımlar gelirse daha caydırı olacaktır. Adamlar artık git şikayet konusu aç diyor 1-2 h afta bekletiyor zaten o şikayet konusunda sonra aksiyon alıyor Sonuç olarak profilinde ki negatif tradeyide siliyorlar. Ozaman neden negatif trade diye birşey var ki adam belki para için oyalıyor Bence zamanı çalmakta bir hırsızlıktır hatta en büyük hırsızlıktır çünkü parayla alabileceğin bir durum değil.
  • 16-06-2024, 02:39:58
    #5
    Merhabalar,

    Ticari konularda dürüst açıklamalar neredeyse çok az. Ürün detayları, hizmetin detayları/şartları ve iade durumları ya çok küçük yazılmış ya da hiç belirtilmemiş. Satıcılar dijital ürünler de iade olmadığını bildikleri için kötüye kullanıyorlar. Genel olarak bakıldığında ödeme yapılıyor hizmet alınamıyor; hizmet veriliyor ödeme alınamıyor. Bunların da haricinde son zamanlarda direkt bir hizmeti; ürünü veya doğrudan internet sitesini kopyalamak gibi popüler bir durum var Birde lütfen yanlışım varsa düzeltilsin ancak firması adına kurumsal plus alan üyelerin diğer bireysel hesapları da aktif kullanabiliyor sanıyorum? X arkadaş kurumsal plus hesabından iş alıyor diğer hesabından o işi yaptırmak için iş ilanı açıyor gibi geliyor. Birkaç kere denk geldi belki tesadüftür bilemedim.

    Selamlar, sevgiler.
  • 16-06-2024, 02:50:01
    #6
    Bütün ümidim gençliktedir
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal üyeliklerin %60 70 civarı şikayet konusu oluyor ve geneli işini düzgün yapmadığı şikayeti ve iade gibi süreçlerlde oyalama yaptıkları için şikayet ediliyor. Açıkcası kurumsal üyeliğe sahip insanlarla normal üyeliğe sahip insanlar arasında artık ticaret yaparken hiç bir fark görmüyorum. Aksine kurumsallar insanları bekletip mağdur etseler dahi şikayetleri profilinden siliniyor. Hatta ve hatta instagram hesabı aldığım forumda çok kurumsal bir isim bana çalıntı hesap sattı ve 1 hafta mağdur ettiği halde profilinden - trade puanı ve konuyu kaldırdılar. r10da tek problem olarak gördüğüm konu bu onun dışında mükemmel. r10 yönetimi ve coşkun hocadan bu konularla ilgili çalışma bekliyorum. Normal bir üye dolandırsa oyalasa veya mağdur etse beklenen bir durum ama kurumsallar yaptığında direkt sitenin imajını zedeliyorlar. Farklı yaptırımlar gelirse daha caydırı olacaktır. Adamlar artık git şikayet konusu aç diyor 1-2 h afta bekletiyor zaten o şikayet konusunda sonra aksiyon alıyor Sonuç olarak profilinde ki negatif tradeyide siliyorlar. Ozaman neden negatif trade diye birşey var ki adam belki para için oyalıyor Bence zamanı çalmakta bir hırsızlıktır hatta en büyük hırsızlıktır çünkü parayla alabileceğin bir durum değil.
    Açtığınız şikayet konusuna şimdi baktım. Birinden Instagram hesabı alıyorsunuz ve hesap çalıntı çıkıyor. Karşı taraf telafi edeyim demesine rağmen şikayet konusu açıyorsunuz. Öncelikle şu bilgiyi vereyim. Biri çalıntı hesap satıyor diye hırsız olmaz. Bunun için somut kanıt gerekir. Al-sat yapan herkes bu sorunu yaşayabilir. Önemli olan arkasında durmaktır. Kaldı ki sizin sorununuz da çözülmüş. Çözülen bir durum için negatif ticaret puanı veremezsiniz. Verirseniz de silinir. Forum kuralı budur. Eğer kişiler alışkanlık haline getirmiyorsa, haklarında açılan şikayet konuları silinebilir.

    Yazdığınız bu yazı ile, bu forumda görev yapan herkesin hakkına giriyorsunuz. 2 yıldır üyesiniz ama bu forumda kimsenin kimseden farkının olmadığını, özellikle şikayet konularında üye türüne bakılmadığını maalesef öğrenememişsiniz. Bence forumla ilginizi biraz artırmalısınız. Kurumsal üyelerin burada yazanlar dışında başka bir farkları yoktur.

    Bu konuda forumdaki en tecrübeli kişilerden biri olarak konuyla alakalı da şunları söylemek isterim;
    • Başta yapılacak araştırmanın sonda yapılması
    • Forumdan teyit alınmaması
    • İnsanların sabırsız olması
    • İşin detaylarının işin başında konuşulmaması
  • 16-06-2024, 03:07:04
    #7
    Growth Manager
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığınız şikayet konusuna şimdi baktım. Birinden Instagram hesabı alıyorsunuz ve hesap çalıntı çıkıyor. Karşı taraf telafi edeyim demesine rağmen şikayet konusu açıyorsunuz. Öncelikle şu bilgiyi vereyim. Biri çalıntı hesap satıyor diye hırsız olmaz. Bunun için somut kanıt gerekir. Al-sat yapan herkes bu sorunu yaşayabilir. Önemli olan arkasında durmaktır. Kaldı ki sizin sorununuz da çözülmüş. Çözülen bir durum için negatif ticaret puanı veremezsiniz. Verirseniz de silinir. Forum kuralı budur. Eğer kişiler alışkanlık haline getirmiyorsa, haklarında açılan şikayet konuları silinebilir.

    Yazdığınız bu yazı ile, bu forumda görev yapan herkesin hakkına giriyorsunuz. 2 yıldır üyesiniz ama bu forumda kimsenin kimseden farkının olmadığını, özellikle şikayet konularında üye türüne bakılmadığını maalesef öğrenememişsiniz. Bence forumla ilginizi biraz artırmalısınız. Kurumsal üyelerin burada yazanlar dışında başka bir farkları yoktur.

    Bu konuda forumdaki en tecrübeli kişilerden biri olarak konuyla alakalı da şunları söylemek isterim;
    • Başta yapılacak araştırmanın sonda yapılması
    • Forumdan teyit alınmaması
    • İnsanların sabırsız olması
    • İşin detaylarının işin başında konuşulmaması
    ne yazılırsa yazılsın, bazı insanlara empoze edilen yanlış algılar değiştirilemiyor maalesef
  • 16-06-2024, 03:12:10
    #8
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığınız şikayet konusuna şimdi baktım. Birinden Instagram hesabı alıyorsunuz ve hesap çalıntı çıkıyor. Karşı taraf telafi edeyim demesine rağmen şikayet konusu açıyorsunuz. Öncelikle şu bilgiyi vereyim. Biri çalıntı hesap satıyor diye hırsız olmaz. Bunun için somut kanıt gerekir. Al-sat yapan herkes bu sorunu yaşayabilir. Önemli olan arkasında durmaktır. Kaldı ki sizin sorununuz da çözülmüş. Çözülen bir durum için negatif ticaret puanı veremezsiniz. Verirseniz de silinir. Forum kuralı budur. Eğer kişiler alışkanlık haline getirmiyorsa, haklarında açılan şikayet konuları silinebilir.

    Yazdığınız bu yazı ile, bu forumda görev yapan herkesin hakkına giriyorsunuz. 2 yıldır üyesiniz ama bu forumda kimsenin kimseden farkının olmadığını, özellikle şikayet konularında üye türüne bakılmadığını maalesef öğrenememişsiniz. Bence forumla ilginizi biraz artırmalısınız. Kurumsal üyelerin burada yazanlar dışında başka bir farkları yoktur.

    Bu konuda forumdaki en tecrübeli kişilerden biri olarak konuyla alakalı da şunları söylemek isterim;
    • Başta yapılacak araştırmanın sonda yapılması
    • Forumdan teyit alınmaması
    • İnsanların sabırsız olması
    • İşin detaylarının işin başında konuşulmaması
    Sanırım konuyu detaylı okumadınız. Karşı taraf telafi edeyim demedi Karşı taraf 3 gün oyaladı ve tekrar yazmadığında şikayet konusu açtım. Bunun dışında BİRİSİ ÇALINTI HESAP SATIYORSA HIRSIZDIR HOCAM. Size durumu şöyle açıklayayım Hatta bunun detaylı delil resimleride konuda mevcuttur silindiği için ben göremiyorum. Bana hesabın satışı yapıldı daha sonra hesap 1 gün sonra eski bilgileri ve eski ismine geri çevirildi. Bu tam olarak çalıntı bir hesap çalıntı bir profil manası taşımakta. Sorun çözüldü ancak 2 kez itiraz edildi ve vermeyeceğini belirtti daha sonra mecbur kalınca verdi ve 1 haftamızı çaldı. Bize çaldığı zamanı veremiyor ve o hesaba harcadığımız 1 günlük emeğide veremiyor. Lütfen şikayet konusunu tekrar inceleyin ve Telafi edeyim demesine rağmen mi şikayet açılmış yoksa söz verdiği dönemde dönmediği için mi şikayet açılmış tekrar bakıp buraya yazarsanız sevinirim. Tüm bunların dışında Birisi sizin forumunuzdan kendi sitenize trafik çekip hiç bir şekilde hukuku bağlamayan ticari bir anlaşma önünüze sunuyor. Ve anlaşmamızda iade yoktur diyor bakın hesap çalıntı çıktı ve adam bana zaten iade etmek zorunda değilim siteme girdiğinde bunu kabul etmiş sayılırsın dedi. Sitesine beni r10 dan çekiyor ve oradan alışveriş yaptırtıp çalıntı hesap satıp birde beni tehdit ediyor. Ve sizde tum bunları görmezden gelip o konuda sadece telafi edeyim demiş ama siz kabul etmemişsiniz şikayet açmışsınız mı diyorsunuz
  • 16-06-2024, 03:36:34
    #9
    fatbotter.com
    Şikayet konularının %90'ı alıcıların ne istediğini bilmemesinden ve ucuza kaçmalarından kaynaklanıyor maalesef.