Açtığınız şikayet konusuna şimdi baktım. Birinden Instagram hesabı alıyorsunuz ve hesap çalıntı çıkıyor. Karşı taraf telafi edeyim demesine rağmen şikayet konusu açıyorsunuz. Öncelikle şu bilgiyi vereyim. Biri çalıntı hesap satıyor diye hırsız olmaz. Bunun için somut kanıt gerekir. Al-sat yapan herkes bu sorunu yaşayabilir. Önemli olan arkasında durmaktır. Kaldı ki sizin sorununuz da çözülmüş. Çözülen bir durum için negatif ticaret puanı veremezsiniz. Verirseniz de silinir. Forum kuralı budur. Eğer kişiler alışkanlık haline getirmiyorsa, haklarında açılan şikayet konuları silinebilir.
Yazdığınız bu yazı ile, bu forumda görev yapan herkesin hakkına giriyorsunuz. 2 yıldır üyesiniz ama bu forumda kimsenin kimseden farkının olmadığını, özellikle şikayet konularında üye türüne bakılmadığını maalesef öğrenememişsiniz. Bence forumla ilginizi biraz artırmalısınız. Kurumsal üyelerin
burada yazanlar dışında başka bir farkları yoktur.
Bu konuda forumdaki en tecrübeli kişilerden biri olarak konuyla alakalı da şunları söylemek isterim;
- Başta yapılacak araştırmanın sonda yapılması
- Forumdan teyit alınmaması
- İnsanların sabırsız olması
- İşin detaylarının işin başında konuşulmaması
Sanırım konuyu detaylı okumadınız. Karşı taraf telafi edeyim demedi Karşı taraf 3 gün oyaladı ve tekrar yazmadığında şikayet konusu açtım. Bunun dışında BİRİSİ ÇALINTI HESAP SATIYORSA HIRSIZDIR HOCAM. Size durumu şöyle açıklayayım Hatta bunun detaylı delil resimleride konuda mevcuttur silindiği için ben göremiyorum. Bana hesabın satışı yapıldı daha sonra hesap 1 gün sonra eski bilgileri ve eski ismine geri çevirildi. Bu tam olarak çalıntı bir hesap çalıntı bir profil manası taşımakta. Sorun çözüldü ancak 2 kez itiraz edildi ve vermeyeceğini belirtti daha sonra mecbur kalınca verdi ve 1 haftamızı çaldı. Bize çaldığı zamanı veremiyor ve o hesaba harcadığımız 1 günlük emeğide veremiyor. Lütfen şikayet konusunu tekrar inceleyin ve Telafi edeyim demesine rağmen mi şikayet açılmış yoksa söz verdiği dönemde dönmediği için mi şikayet açılmış tekrar bakıp buraya yazarsanız sevinirim. Tüm bunların dışında Birisi sizin forumunuzdan kendi sitenize trafik çekip hiç bir şekilde hukuku bağlamayan ticari bir anlaşma önünüze sunuyor. Ve anlaşmamızda iade yoktur diyor bakın hesap çalıntı çıktı ve adam bana zaten iade etmek zorunda değilim siteme girdiğinde bunu kabul etmiş sayılırsın dedi. Sitesine beni r10 dan çekiyor ve oradan alışveriş yaptırtıp çalıntı hesap satıp birde beni tehdit ediyor. Ve sizde tum bunları görmezden gelip o konuda sadece telafi edeyim demiş ama siz kabul etmemişsiniz şikayet açmışsınız mı diyorsunuz