Selam olsun,

Şikayetim var müdavimi olarak elbette kendi görüşlerim var ama istikamet belirtmemek adına ben kendi düşüncelerimi yazmayacağım.
Şikayetim var bölümündeki şikayetleri okuduğunuzda sizce şikayetlerin temel nedeni nedir? ağırlıklı hangi sektörler şikayet konusunda konu oluyor?
Kişi ismi vermeyelim amaç kişiler değil.

Benim gördüğüm temel 3 4 neden şikayetlerin %90 oranını oluşturuyor.
Sizin tespitleriniz nelerdir?

Tek derdin bu mudur? Bu sorunun amacı safi merak değildir başka gizli bir amacım bulunmakta.