Normal şikayet bölümünde yorum yapılamıyor ama hosting şikayetlerinde bir şey dikkatimi çekiyor.
X üye şikayet konusu açıyor. Alta konuyla alakasız başka üyeler "siteden destek talebi açtın mı" yaziyorlar. Veya günlerdir firmadan cevap alamamış üye şikayet konusu acinca firma basmakalıp bir cevap veriyor ve bu cevap onlarca beğeni alıyor.
Diğer bir konu şikayet konularının silinmesi. İleride iz bırakmak için şikayet konularında haksız gördüğüm veya konuyu manupile eden uyeleri engelliyorum.