Kurumsal üyeliklerin %60 70 civarı şikayet konusu oluyor ve geneli işini düzgün yapmadığı şikayeti ve iade gibi süreçlerlde oyalama yaptıkları için şikayet ediliyor. Açıkcası kurumsal üyeliğe sahip insanlarla normal üyeliğe sahip insanlar arasında artık ticaret yaparken hiç bir fark görmüyorum. Aksine kurumsallar insanları bekletip mağdur etseler dahi şikayetleri profilinden siliniyor. Hatta ve hatta instagram hesabı aldığım forumda çok kurumsal bir isim bana çalıntı hesap sattı ve 1 hafta mağdur ettiği halde profilinden - trade puanı ve konuyu kaldırdılar. r10da tek problem olarak gördüğüm konu bu onun dışında mükemmel. r10 yönetimi ve coşkun hocadan bu konularla ilgili çalışma bekliyorum. Normal bir üye dolandırsa oyalasa veya mağdur etse beklenen bir durum ama kurumsallar yaptığında direkt sitenin imajını zedeliyorlar. Farklı yaptırımlar gelirse daha caydırı olacaktır. Adamlar artık git şikayet konusu aç diyor 1-2 h afta bekletiyor zaten o şikayet konusunda sonra aksiyon alıyor Sonuç olarak profilinde ki negatif tradeyide siliyorlar. Ozaman neden negatif trade diye birşey var ki adam belki para için oyalıyor Bence zamanı çalmakta bir hırsızlıktır hatta en büyük hırsızlıktır çünkü parayla alabileceğin bir durum değil.