Merhabalar,

Ticari konularda dürüst açıklamalar neredeyse çok az. Ürün detayları, hizmetin detayları/şartları ve iade durumları ya çok küçük yazılmış ya da hiç belirtilmemiş. Satıcılar dijital ürünler de iade olmadığını bildikleri için kötüye kullanıyorlar. Genel olarak bakıldığında ödeme yapılıyor hizmet alınamıyor; hizmet veriliyor ödeme alınamıyor. Bunların da haricinde son zamanlarda direkt bir hizmeti; ürünü veya doğrudan internet sitesini kopyalamak gibi popüler bir durum var Birde lütfen yanlışım varsa düzeltilsin ancak firması adına kurumsal plus alan üyelerin diğer bireysel hesapları da aktif kullanabiliyor sanıyorum? X arkadaş kurumsal plus hesabından iş alıyor diğer hesabından o işi yaptırmak için iş ilanı açıyor gibi geliyor. Birkaç kere denk geldi belki tesadüftür bilemedim.

Selamlar, sevgiler.