Eşim istedi yaptım sizce nasıl olmuş
32
●3.010
- 12-06-2024, 11:25:06bunu seri üretimle çok rahat satabillirsiniz, bitmiş halini mutlaka ürün satar gibi her bir yanının fotoğrafını alın, iki günde bir tane üretseniz çok güzel olur
- 12-06-2024, 11:29:29Hocam elinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş, umarım çok beğenir. Yalnız tabure biraz banyo taburelerine benzemiş, arkasına bir sırtlık yaparsanız sandalye gibi daha güzel duracaktır. Elinize sağlıkbrsbzkrtt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2024, 14:01:06Hocam üst kısım biraz daha yukarı doğru büyükçe olsa ve oturma işini sandalye yaparak çözseydin daha avantajlı bi kullanım olurdu.
Böylede güzel ama. Düşünmen uğraşman bile kıymetli diye düşünüyorum. - 12-06-2024, 23:06:27Yakın zamanda ev dizmiş biri olarak, ellerinize sağlık.
Kesinlikle muazzam görünüyor. Mobilya satan markalar fiyat anlamında kafayı yemiş durumdalar.
Bizlerde aldığımız ürünlerin listeleri var, 5 ay önce dizdiğimiz eşyaları şimdi hesapladığımızda 50-60bin civarı zam var.
Güle güle kullanın, eşiniz de çok mutlu olacaktır eminim.


