Eşim makyaj masası diye tutturdu ben de bunu yaptım yorumlarınızı merak ediyorun üst tarafa atna alt tarafa cam gelicek
Hocam elinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş, umarım çok beğenir. Yalnız tabure biraz banyo taburelerine benzemiş, arkasına bir sırtlık yaparsanız sandalye gibi daha güzel duracaktır. Elinize sağlık