Hocam üst kısım biraz daha yukarı doğru büyükçe olsa ve oturma işini sandalye yaparak çözseydin daha avantajlı bi kullanım olurdu.

Böylede güzel ama. Düşünmen uğraşman bile kıymetli diye düşünüyorum.