Konu
Eşim istedi yaptım sizce nasıl olmuş
12-06-2024, 14:01:06
#24
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
Hocam üst kısım biraz daha yukarı doğru büyükçe olsa ve oturma işini sandalye yaparak çözseydin daha avantajlı bi kullanım olurdu.
Böylede güzel ama. Düşünmen uğraşman bile kıymetli diye düşünüyorum.