• 12-06-2024, 09:32:43
    #19
    🔎 WhoisTR.net
    Elinize sağlık, çok güzel olmuş. İşiniz bu mu, hobi olarak mı yapıyorsunuz? Profesyonel duruyor.
  • 12-06-2024, 10:46:25
    #20
    Reis biraz geniş sepet yaparsan sık dokumalı alırım fazla rakam çıkmazsa
  • 12-06-2024, 11:25:06
    #21
    bunu seri üretimle çok rahat satabillirsiniz, bitmiş halini mutlaka ürün satar gibi her bir yanının fotoğrafını alın, iki günde bir tane üretseniz çok güzel olur
  • 12-06-2024, 11:29:29
    #22
    brsbzkrtt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim makyaj masası diye tutturdu ben de bunu yaptım yorumlarınızı merak ediyorun üst tarafa atna alt tarafa cam gelicek
    Hocam elinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş, umarım çok beğenir. Yalnız tabure biraz banyo taburelerine benzemiş, arkasına bir sırtlık yaparsanız sandalye gibi daha güzel duracaktır. Elinize sağlık
  • 12-06-2024, 13:49:31
    #23
    Tabure yerine sandalye daha güzel olabilirdi sanki.
  • 12-06-2024, 14:01:06
    #24
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Hocam üst kısım biraz daha yukarı doğru büyükçe olsa ve oturma işini sandalye yaparak çözseydin daha avantajlı bi kullanım olurdu.

    Böylede güzel ama. Düşünmen uğraşman bile kıymetli diye düşünüyorum.
  • 12-06-2024, 14:19:32
    #25
    hocam çok güzel olmuş elinize sağlık, nasıl yaptınız video vs varmı
  • 12-06-2024, 19:10:28
    #26
    Elinize sağlık hocam çok güzel. Sizin iç cam ve aynayıda ben ekledim
  • 12-06-2024, 23:06:27
    #27
    Yakın zamanda ev dizmiş biri olarak, ellerinize sağlık.
    Kesinlikle muazzam görünüyor. Mobilya satan markalar fiyat anlamında kafayı yemiş durumdalar.
    Bizlerde aldığımız ürünlerin listeleri var, 5 ay önce dizdiğimiz eşyaları şimdi hesapladığımızda 50-60bin civarı zam var.

    Güle güle kullanın, eşiniz de çok mutlu olacaktır eminim.