Yakın zamanda ev dizmiş biri olarak, ellerinize sağlık.
Kesinlikle muazzam görünüyor. Mobilya satan markalar fiyat anlamında kafayı yemiş durumdalar.
Bizlerde aldığımız ürünlerin listeleri var, 5 ay önce dizdiğimiz eşyaları şimdi hesapladığımızda 50-60bin civarı zam var.

Güle güle kullanın, eşiniz de çok mutlu olacaktır eminim.