Eşim istedi yaptım sizce nasıl olmuş
32
●3.010
- 12-06-2024, 23:30:50Hocam harika olmuş ellerinize sağlık, malzemeleri koyacak bir çekmece aradım ama ayak konulan kısmı daraltmamak için istenmemiş olabilir
- 13-06-2024, 00:03:16çok hoş, rustik atölyede yapılmış havasında, el emeği olduğu çok belli, becerilerinize hayran kaldım hocam. güle güle kullanın ufak eksikleri kalmış cam takılma, vernik vs...oturma pozisyonu vs kesinlikle bi kadın için muazzam ayarlanmış, günümüz mobilyacılarının fabrikasyon fiyatları bile çılgın atıyorken, hem emek katıp hem özel hissettirecek bir hediye olmuş, tekrardan nice senelerde kullanın, emeğinize elinize sağlık, çok başarılı buldum.