• 29-05-2024, 23:47:38
    #10
    Bizim bakkal vermezdi
  • 29-05-2024, 23:49:27
    #11
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amca dayı gibi bizden büyüklerin aklına mı gelmedi veya haram helal daha baskındı ondan mı acaba.
    Haram helali biliyorum ama dondurma için de düzenbazlıklar yapmam ama sistemin açığı çok kolay (:
    O zamanlar zihinler berraktı. Şu an böyle temiz hissedemiyoruz. Yapmasak bile her işin kötü taraflarına hakimiz.

    Bir de şans yüzümüze gülüyordu zaten. Mesela biz üç kişilik ufaklık çetesi olarak 26 şişe bedava kola içmiştik. Bi açıyosun: "Kazandınız!"

    Fabrika hatası da olabilir ama iki gün keyif çatmıştık.
  • 29-05-2024, 23:52:30
    #12
    Allah affetsin. Orta okuldayken şişe cola kapaklarında 3 yıldız çıkarsa bir şişe kola bedava verirlerdi. 2 yıldız çıkan kapaklara pilot kalemle 3. Yıldızı çizip kola almışlığımız olmuştu... utandım kendimden...
  • 30-05-2024, 00:02:22
    #13
    Uzun yıllar satış temsilciliği yaptım o dönem 2014 tu sanırım aynı iş yerinde bir kaç arkadaş kendileri bu kapak ve çubuklardan üretime başlamıştı. Sonunda yakalandılar ama birebir aynısını bastıklarına şahit oldum.
  • 30-05-2024, 00:14:09
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden dondurma yerdik ve çift çizgi çıkınca bedava kazanırdık. Çok sevinirdik.
    Şimdi olsa örnek lehim makinasını kızdırıp kolaylıkla yapılabilirken eskiden buna benzer düzenbazlıklar yapılmıyor muydu?
    Yani basit şekilde bedava kazanma yapılabilir bişey aslında (haram)
    Eskiden insanlar düzenbazlıklara aklı mı yetmiyordu? Veya önemsenmiyor muydu? Yoksa eskiden de düzenbazlıklar var mıydı?
    eskiden ekonomi şimdikine göre 10 kat daha iyiydi hocam
  • 30-05-2024, 00:16:31
    #15
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah affetsin. Orta okuldayken şişe cola kapaklarında 3 yıldız çıkarsa bir şişe kola bedava verirlerdi. 2 yıldız çıkan kapaklara pilot kalemle 3. Yıldızı çizip kola almışlığımız olmuştu... utandım kendimden...
    Yetenek mi desem bilemedim. Allah affetsin hocam.
    3 yıldızı çizen Fenere 4. Yıldızı da çizer bence. Ali Koça direkt yaz. Önün açık 😁
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun yıllar satış temsilciliği yaptım o dönem 2014 tu sanırım aynı iş yerinde bir kaç arkadaş kendileri bu kapak ve çubuklardan üretime başlamıştı. Sonunda yakalandılar ama birebir aynısını bastıklarına şahit oldum.
    Demek her dönem varmış (:
    dijitalurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden ekonomi şimdikine göre 10 kat daha iyiydi hocam
  • 30-05-2024, 00:19:33
    #16
    Hiç unutmuyorum 25 kuruşluk bir cips almıştım parasını ödemeyi unuttum Bakkal beni tanıyor biliyor gördüyse bile ses etmemiştir. Aklıma gelince başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü adım hırsıza çıkacak diye Yaşım 11-12 falan şimdi 11-12 yaşındakiler oho
  • 30-05-2024, 00:55:55
    #17
    Kurumsal PLUS
    Madem herkes günah çıkarıyor benden de bir tane gelsin.90'lı yıllarda çekirdeklerden harfler çıkıyordu onları birleştirip radyo ve walkman falan kazanmıştım.Çekirdekleri tabii içini açmadan karıştırıp harfi görüyordum, doğru harfi bulduysam o çektirdeği alıyordum bu şekilde radyo,walkman falan kazanmıştım.Walkman yazmak için en 200,300 çektirdek aramışimdır.Tabii bakkalda çıkarıklık yaptığım için bakkalcı abi bir şey demiyordu.Heygidi günler, o bakkalda ne anılarım var, ilk korku filmimi o bakkalda izlemiştim, güzel günlerdi.
  • 30-05-2024, 02:35:37
    #18
    Haha! Haha! 😂😂😂😂

    Tahsin hocam.. İlahi ya! İyi hatırlattın ha! Hatırladım da... Haha!

    Panda dondurmaları vardı.

    Arkadaş, yiyorum.. Yiyorum........ Yiyorum..... Arkadaş her seferinde (BEDAVA)'mı çıkar yavv. Hayır şimdi bedava... Yemeden olmaz.. Bakkal artık diyor ; (La olum az ye laa. Kusacan, bu kaçıncı...)

    Yemin ederim bak, ciddi ciddi... Aynı gün 9 tane yedim. Şu Panda dondurmalarından, 10. da kustum.. Haha! 😂😂😂😂😂😂

    Ama ne tuhaftı ya! Vay arkadaş... Çok iyi geldi be! Teşekkürler Tahsin hocam.. Haha! Sağ olasın harbiden... İyi anı... Bayağı iyi....