Eskiden bedava dondurma kazanma olayı
25
●1.476
- 29-05-2024, 23:49:27O zamanlar zihinler berraktı. Şu an böyle temiz hissedemiyoruz. Yapmasak bile her işin kötü taraflarına hakimiz.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de şans yüzümüze gülüyordu zaten. Mesela biz üç kişilik ufaklık çetesi olarak 26 şişe bedava kola içmiştik. Bi açıyosun: "Kazandınız!"
Fabrika hatası da olabilir ama iki gün keyif çatmıştık.
- 30-05-2024, 00:14:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.eskiden ekonomi şimdikine göre 10 kat daha iyiydi hocamTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2024, 00:16:31Yetenek mi desem bilemedim. Allah affetsin hocam.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldızı çizen Fenere 4. Yıldızı da çizer bence. Ali Koça direkt yaz. Önün açık 😁
Demek her dönem varmış (:silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dijitalurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2024, 00:19:33Hiç unutmuyorum 25 kuruşluk bir cips almıştım parasını ödemeyi unuttum Bakkal beni tanıyor biliyor gördüyse bile ses etmemiştir. Aklıma gelince başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü adım hırsıza çıkacak diye Yaşım 11-12 falan şimdi 11-12 yaşındakiler oho
- 30-05-2024, 00:55:55Madem herkes günah çıkarıyor benden de bir tane gelsin.90'lı yıllarda çekirdeklerden harfler çıkıyordu onları birleştirip radyo ve walkman falan kazanmıştım.Çekirdekleri tabii içini açmadan karıştırıp harfi görüyordum, doğru harfi bulduysam o çektirdeği alıyordum bu şekilde radyo,walkman falan kazanmıştım.Walkman yazmak için en 200,300 çektirdek aramışimdır.Tabii bakkalda çıkarıklık yaptığım için bakkalcı abi bir şey demiyordu.Heygidi günler, o bakkalda ne anılarım var, ilk korku filmimi o bakkalda izlemiştim, güzel günlerdi.
- 30-05-2024, 02:35:37Haha! Haha! 😂😂😂😂
Tahsin hocam.. İlahi ya! İyi hatırlattın ha! Hatırladım da... Haha!
Panda dondurmaları vardı.
Arkadaş, yiyorum.. Yiyorum........ Yiyorum..... Arkadaş her seferinde (BEDAVA)'mı çıkar yavv. Hayır şimdi bedava... Yemeden olmaz.. Bakkal artık diyor ; (La olum az ye laa. Kusacan, bu kaçıncı...)
Yemin ederim bak, ciddi ciddi... Aynı gün 9 tane yedim. Şu Panda dondurmalarından, 10. da kustum.. Haha! 😂😂😂😂😂😂
Ama ne tuhaftı ya! Vay arkadaş... Çok iyi geldi be! Teşekkürler Tahsin hocam.. Haha! Sağ olasın harbiden... İyi anı... Bayağı iyi....