Amca dayı gibi bizden büyüklerin aklına mı gelmedi veya haram helal daha baskındı ondan mı acaba.
Haram helali biliyorum ama dondurma için de düzenbazlıklar yapmam ama sistemin açığı çok kolay (:
O zamanlar zihinler berraktı. Şu an böyle temiz hissedemiyoruz. Yapmasak bile her işin kötü taraflarına hakimiz.
Bir de şans yüzümüze gülüyordu zaten. Mesela biz üç kişilik ufaklık çetesi olarak 26 şişe bedava kola içmiştik. Bi açıyosun: "Kazandınız!"
Fabrika hatası da olabilir ama iki gün keyif çatmıştık.